Africa Twin Adventure Sports

Авантюрну душу важко стримати.

ЦІНА ВІД

469 000 грн.

Об'єм

998 см³

Потужність

70 кВт

Місткість паливного бака

24,2

ТЕХНОЛОГІЇ

  • Паливний бак
  • Вилка Showa
  • Сидіння
  • Система Throttle By Wire (TBW)
  • Подвійні світлодіодні вогні
  • Панель
  • Захист
  • Більше захисту
  • Випускна система
Маючи більш місткий паливний бак, об'ємом 24,2 л, що забезпечує вражаючі 500 км безперервної їзди, мотоцикл 2018 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports дозволить вам подорожувати в пошуках пригод набагато далі, ніж будь-коли.  
Повністю регульована перевернута вилка Showa з пір'ям діаметром 45 мм, як і в попередньому Africa Twin, має довжину підвіски 252 мм - до 20 мм.  
Сидіння спроектоване та сформоване для бездоріжжя – з більш рівним профілем і прямою посадкою. Висота по сидінню збільшена на 50 мм в порівнянні зі стандартною моделлю, так що регулювання тепер дозволяє вибирати висоту на рівні 900 або 920 мм.
Система Throttle By Wire додала 3 їздових режими, що перемикаються, для вибору характеру двигуна і його віддачі відповідно до умов їзди. Унікальна автоматична трансмісією Honda DCT (Dual Clutch Transmission) має ручний режим перемикання - дозволяє райдеру управляти вибором ступенів коробки передач за допомогою кнопок на лівому рульовому пульті - і два автоматичні режими. Режим «D» пропонує оптимальний баланс між паливною економічністю і комфортною їздою, тоді як режим «S» дозволяє насолодитися спортивною їздою і має три різних рівня.
Подвійні світлодіодні вогні підкреслюють оригінальний образ Africa Twin.  Гострі та фокусовані вогні Africa Twin, об'єднують надяскраві подвійні фари з full LED освітленням та яскравим стоп-сигналом заднього ходу. Світлодіодні індикатори мають нову функцію попередження у випадку жорсткої зупинки. У надзвичайній ситуації вони будуть мигати, щоб попередити тих, хто їде позаду.
Нова позиція РК-панелі інструментів була переглянута, щоб дозволити гонщикові чітко бачити всі режими їзди та інформацію - з першого погляду, вночі чи вдень, на дорозі чи на бездоріжжі - навіть з положення стоячи.
Великий захист картера і дуги повністю захищає мотоцикл. Сформований таким чином, що передні трубчасті капотні балки оточують і захищають верхню частину кузова. Міцний але легкий, цей закритий захист запобігає пошкодженням та потертостям.
Великий захисний кожух захищає нижню частину мотоцикла від будь-яких перешкод, гострих каменів і уламків, які потенційно можуть привести вашу подорож до несвоєчасної зупинки.
Виконана за принципом 2 в 1, випускна система не тільки добре звучить, коли ви мчите на великій швидкості і збільшуєте обороти, вона і виглядає добре. У поєднанні з модифікованою повітряною коробкою з боку впуску, средньочастотний відгук кращий, ніж будь-коли.

ОПИС МОДЕЛІ


Баланс між потужністю і вагою – ось головний секрет Africa Twin, як тоді, так і сьогодні. Оновлений мотоцикл підтвердив статус першокласного у всьому, сучасного позашляховика, популярного і серед респектабельних мототуристів, і серед любителів позашляхових пригод, тому що пропонує двигун, який радує своїми характеристиками і здатний розкритися повністю в руках райдера будь-якого рівня, завдяки шасі, яке працює однаково добре як на шосе, так і по пересіченій місцевості.

У 2018 році Honda взяла за основу найсильніші сторони Africa Twin, і продовжила розпочате. Базова модель CRF1000L Africa Twin отримала масу детальних апгрейдів в обох версіях – з механічною КПП і Dual Clutch Transmission (DCT), які суттєво розширюють пілотажні горизонти і роблять досвід володіння мото ще більш вражаючим. Нова версія CRF1000L Africa Twin Adventure Sports розширює платформу ще і ще для збільшення тривалості поїздок і готовності подолання повного бездоріжжя.

CRF1000L Africa Twin Adventure Sport не боїться найгірших доріг. Північ, Захід, Схід або Південь, який би напрямок ви не обрали, цей мотоцикл обладнаний, щоб доставити вас у будь-яке місце. Як далеко зайти – залежить тільки від вас. Якщо поставити поруч двох рідних братів, то CRF1000L2 Africa Twin Adventure Sports очевидно виявиться вище, з більш рівним профілем сидіння і прямою посадкою. Облицювання і вітрове скло дають більше захисту від вітру, а великий захист картера і дуги повністю захищають машину. Додаткові 5.4 л об’єму паливного бака виводять мотоцикл за рамки 500-кілометрового пробігу, тоді як ручки з підігрівом і розетка прикурювача додають зручності.

 

 

ХАРАКТЕРИСТИКИ

Двигун
Тип   Рідинного охолодження, 4-тактний, 8-клапанний рядний 2-циліндровий з 270° розподільним валом і Uni-cam
Робочий об’єм   998 см3
Діаметр циліндра та хід поршня   92.0 x 75.1мм
Максимальна потужність   70 кВт/7500 об./мин. (95/1/EC)
Максимальний крутний момент   99Нм/6000 об./мин. (95/1/EC)
Паливна система
Система живлення Електронне впорскування палива PGM-FI
Об’єм паливного бака 24,2 л
Витрата палива 21,7 км/л з МКПП;   21,8 км/л з DCT
Трансмісія
Зчеплення МКПП: в масляній ванні, багатодискове на пружинах; прослизає з підтримкою
DCT: 2 зчеплення в масляній ванні
Коробка передач 6-ступенева МКПП: постійного зчеплення
DCT: з режимами їзди по асфальту та off-road
Привід на заднє колесо Ланцюгом O-ring закритого типу
Рама
Тип Сталева полуторна зі сталевим підраміком, посиленим на розтягнення
Шасі
Габаритні розміри, мм (ДхШхВ) 2340 x 930 x 1570 мм
Колісна база 1580 мм
Радіус повороту 2,6 м
Висота по сидінню (стандарт / заниження) 900/920 мм
Дорожній просвіт 270 мм
Споряджена маса 243 кг (МКПП), 253 кг (DCT)
Підвіска
Тип Передня Showa перевернутого типу з картриджем Ø45мм з гідравлічним секторним регулятором преднатяга, компресії і відбою, хід 252 мм, хід направляючої 224 мм
Задня Моноблочна консоль з литого алюмінію з Pro-Link і газонаповненим амортизатором, гідравлічним регулятором преднатяга пружини і відбою, хід заднього колеса 240 мм, консолі 101 мм
Колеса
Тип Переднє Спіцоване з алюмінієвим ободом
Заднє Спіцоване з алюмінієвим ободом
Размір обода Передній 21M/C x MT2.15
Задній 18M/C x MT4.00
Размер шины Передня 90/90-R21 камерна
Задня 150/70-R18 камерна
Гальма
Передні Подвійні плаваючі диски Ø310 мм з алюмінієвими ступіцами і 4-поршневими радіальними супортами, синтетичні колодки
1 диск Ø256мм з 1-поршнєвим супортом і синтетично-металевими колодками. Також, у версії з DCT є важіль паркувального заднього гальма з додатковим 1-циліндровим супортом
Задні
Тип ABS 2-канальний із заднім контуром, що відключається