Honda CBR1000RR Fireblade

ЦІНА ВІД

449 000 грн.

Робочий об’єм

999 см3

Потужність

131,0 кВт

Витрата палива

15,8 км/л.

ОПИС МОДЕЛІ


Відомий в усьому світі завдяки своїй приголомшливій швидкості й неймовірній динаміці, CBR1000RR Fireblade є іконою у світі надшвидкісних мотоциклів. У 2009 році, коли компанія Honda відзначала 50-літній ювілей  перегонових традицій, CBR1000RR повною мірою продемонстрував своє невгамовне прагнення до перемог. На змаганнях серії Tourist Trophy на острові Мен він зайняв відразу п’ять перших позицій у класі Superbike, дозволивши Джону МакГіннесу завоювати п’ятнадцяту перемогу в серії TT і встановити нові рекорди кола й перегонів. Проте першокласний спортбайк не завжди має на увазі тільки швидкість. Ще із самого початку випуску цього мотоцикла в 1992 році найважливішим при його розробці стало поняття «абсолютного контролю».

Відтоді його історія – це історія безперервного успіху. Компанія Honda постійно займається поліпшенням ходових якостей цієї моделі для забезпечення непохитної впевненості як на дорозі, так і на перегоновому трекові. Вперше побачивши світ у 1992 році, CBR900RR відразу ж прикував до себе увагу всього мотоциклетного світу. Його мінімалістичний дизайн був позбавлений будь-якої непотрібної ваги. У розробці наступних поколінь також продовжували цю тенденцію, крім того, звертаючи увагу на те, що знаходилося біля його центру ваги (централізація маси). Це дозволяло забезпечити мотоциклові характерну спритність і чудову стійкість. Завдяки своїй моментальній прийомистості та прогнозованій поведінці й на довгих затяжних, і на коротких звивистих поворотах, цей мотоцикл не має рівних ні на перегонових треках, ні на звичайних дорогах.

Новий ультралегкий двигун і кардинально змінене в моделі 2008 року шасі дозволили вивести концепцію «абсолютного контролю» на новий рівень, що забезпечило мотоциклові новий успіх. Натхненний духом прадавньої японської майстерності й культури, а також доповнений поліпшеними аеродинамічними особливостями, новий Fireblade став шедевром інженерної думки. Двигун чутливо реагує на будь-яке натискання на газ, забезпечуючи дозовану видачу потужності й чітке прискорення. Нова ультравитончена лита алюмінієва рама гармонійно поєднує в собі міцність, необхідну для утримання потужності двигуна, і гнучкість, необхідну для максимального зчеплення з дорожнім покриттям на поворотах. Централізація маси сприяла створенню моделі компактніших розмірів, які дозволили водієві вільніше почуватися на цьому мотоциклі й ефективно розподіляти власну масу під час руху.

У 2009 році компанія Honda знову звернулася до філософії «абсолютного контролю», запропонувавши пілотам Fireblade опцію високоефективної комбінованої ABS із електронним керуванням, що стало революційним нововведенням для спортивних мотоциклів. Це була перша комбінована ABS, спеціально розроблена для мотоциклів класу Super Sports. Вона забезпечує необхідне відчуття контролю, а також має невелику вагу й ретельно розроблені параметри, яких вимагають умови жорсткої конкуренції.

CBR1000RR Fireblade 2010 року продовжує користуватися величезним успіхом завдяки продуманому стилю й поліпшеним характеристикам, які підкреслюють його спортивний імідж.

ХАРАКТЕРИСТИКИ

Двигун

Тип Рядний, 4-циліндровий, 4-тактний, 16-клапанний DOHC, рідинного охолодження
Робочий об’єм 999 см3
Діаметр циліндра й хід поршня 76 х 55,1 мм
Ступінь стиску 12,3:1
Максимальна потужність 131,0 кВт при 12000 об/хв
Максимальний крутний момент 112 Нм при 8500 об/хв
Холостий хід 1200 об/хв
Об’єм заливаної оливи 3,7 л
Паливна система
Подача палива Електронна система впорскування PGM-DSFI
Діаметр дросельної заслінки 46 мм
Повітряний фільтр Сухий, із паперовим фільтруючим елементом панельного типу
Об’єм бензобака 17,7 л (включаючи резерв 4 літри, відображуваний на LCD-дисплеї)
Витрата палива 15,8 км/л згідно зі стандартами WMTC (Всесвітня система випробувань мотоциклів)

Електрична система

Запалювання Комп’ютерна транзисторна цифрова система, електронне керування випередженням запалювання
Кут випередження запалювання 3,2° BTDC (холостий хід) ~ 45° BTDC (при 7500 об/хв)
Свічки запалювання IMR9E-9HES (NGK); VUH27EC (DENSO)
Стартер Електричний
Місткість акумуляторної батареї 12 В / 6 Агод
Потужність генератора змінного струму 372 Вт
Переднє освітлення 12 В, 55 Вт x 1 (ближнє світло) / 55 Вт x 2 (дальнє світло)

Трансмісія

Зчеплення Багатодискове з діафрагменною пружиною, в оливній ванні
Привод зчеплення Механічний, із тросовим приводом
Коробка передач 6-ступінчаста
Початкове передатне відношення 1,717 (79/46)
Передатні відношення 2,286 (32/14)
2 1,778 (32/18)
3 1,500 (33/22)
4 1,333 (32/24)
5 1,214 (34/28)
6 1,138 (33/29)
Передатне відношення головної передачі 2,625 (42/16)
Головна передача Ланцюг типу O-ring, розмір ланцюга 530

Шасі

Габаритні розміри (ДхШхВ) 2075 x 685 x 1130 мм
Колісна база 1410 мм
Кут нахилу кермової колонки 23°18′
Виліт переднього колеса 96,3 мм
Радіус повороту 3,2 м
Висота по сідлу 820 мм
Дорожній просвіт 130 мм
Споряджена маса 199 кг (на переднє колесо: 105 кг; на заднє колесо: 94 кг)
Максимальна вантажопідйомність 180 кг
Повна маса 379 кг

Підвіска

Тип Передня Перевернена телескопічна вилка HMAS картриджного типу діаметром 43 мм із безступінчастим регулюванням компресії, відскоку й попереднього навантаження, хід вилки 120 мм
Задня Система Unit Pro-Link з газонаповненим амортизатором HMAS, із 10-ступчатим  регулюванням попереднього навантаження й із безступінчастим регулюванням компресії й відскоку, хід амортизатора 135 мм

Колеса

Тип Переднє 3-шпицеве, із порожнім перетином шпиць, лите, із алюмінієвого сплаву
Заднє 3-шпицеве, із порожнім перетином шпиць, лите, із алюмінієвого сплаву
Розмір обода Переднє 17M/C x MT3,50
Заднє 17M/C x MT6,00
Розмір шини Переднє 120/70 ZR17M/C (58W)
Заднє 190/50 ZR17M/C (73W)
Тиск у шинах Переднє 250 кПа
Заднє 290 кПа

Гальма

Тип Передній Із гідравлічним приводом, подвійний гальмовий диск, розмір диска 320 x 4,5 мм, 4-поршневі гальмові супорти, металокерамічні колодки
Задній Із гідравлічним приводом, розмір гальмового диска 220 x 5 мм, 1-поршневий гальмовий супорт, металокерамічні колодки