Honda VFR1200X Crosstourer

ЦІНА ВІД

409 000 грн.

ОБ'ЄМ ДВИГУНА

1237 см³

Потужність

130 л.с.

Тип впуска

Інджектор

ОПИС МОДЕЛІ


На моделі 2016 та 2015 років виробництва діє акційна ціна!

Crosstourer поєднує в собі вражаючі ходові характеристики спорт-турера й пряму, комфортабельну посадку, а також маневровість ендуро. І все це приправлене гострим соусом із унікального двигуна V4 і модернізованої трансмісії з двома зчепленнями DCT.

Команда розробників під керівництвом Йоске Хасегава (Yosuke Hasegawa) прагнула створити мотоцикл, який дав би власникові відчуття виклику й пригоди. Своєрідним девізом конструкторів стала фраза: «Я можу це зробити. Для мене немає недосяжних куточків». Японські інженери зробили все, щоб новий байк був однаково добрий як на швидких асфальтованих шосе, так і в поїздці до віддаленого пункту призначення в горах.

Crosstourer має риси спорт-туристів, наприклад, потужний двигун V4 (як у VFR1200F). А також енергоємні довгохідні підвіски й пряму комфортабельну посадку в найкращих традиціях мотоциклів ендуро. Мікс двох мотоциклетних жанрів робить Crosstourer справді унікальним супутником, адже довгохідна підвіска забезпечує високий комфорт руху й добру керованість на ґрунті, а пряма посадка забезпечує пілотові прекрасний огляд і дозволяє менше стомлюватися в дорозі.

Crosstourer урухомлюється V-подібним 4-циліндровим двигуном, який прекрасно поєднується з новітньою трансмісією DCT із двома зчепленнями. Нова КПП дає можливість перемикатися як у ручному (за допомогою клавіш на кермі), так і в повністю автоматичному режимах. При цьому навіть у автоматичному режимі пілот може в будь-який момент змінити передачу, після чого трансмісія сама повернеться у автоматичний режим. Опційно байк можна обладнати й системою трекшн-контролю TCS, яка не дозволяє рушійному колесові пробуксовувати й додає пілотові впевненості при рухові слизькими поверхнями. Додайте сюди фірмову комбіновану ABS – і зможете отримати по-справжньому всепогодний байк, готовий до будь-яких випробувань.

Crosstourer встановлює нові стандарти в класі важких туристичних ендуро. Він пропонує унікальну комбінацію двигуна V4 і неперевершених технологій, таких як комбінована ABS, трекшн-контроль TCS, трансмісія DCT. Пригода починається тут!

ХАРАКТЕРИСТИКИ

Загальні характеристики

Модель Crosstourer

Двигун

Тип V-подібний 4-циліндровий, розвал циліндрів 76°, газорозподільний механізм Unicam, 16-клапанний, рідинного охолодження
Робочий об’єм 1237 см3
Діаметр х хід поршня 81 мм x 60 мм
Ступінь стиску 12:1
Максимальна потужність 95 кВт / 7750 об/хв
Максимальний крутний момент 126 Нм / 6500 об/хв

Паливна система

Система живлення

Електронне впорскування палива PGM-FI

Діаметр дроселя 44 мм
Повітряний фільтр Паперовий, картриджного типу, просочений оливою
Об’єм паливного бака 21,5 л
Запас ходу 16,3 км/л (тест у режимі D)

Електросистема

Запалювання

Кероване комп’ютером цифрове транзисторне, з електронним випередженням

Кут випередження запалювання 8,4° ВМТ (холостий хід)
Тип свічки

NGK:    IMR8E-9HES
DENSO:  VUH24ES

Стартер Електричний
Місткість батареї 12V/11,2 А/год
Фара головного світла 55Вт x 1 (далеке)/55Вт x 1 (близьке)

Трансмісія

Зчеплення Багатодискове в оливній ванні
* Багатодискове в оливній ванні, з двома зчепленнями
Привод зчеплення * D режим/S режим/мануальний режим
Коробка передач 6-ступінчаста
Первинна передача

1,738 (73T / 42T)

Передатні числа 1 2,600 (39T / 15T)       *2,250 (36T / 16T)
2

1,600 (32T / 20T)       *1,700 (34T / 20T)

3 1,260 (29T / 28T)       *1,304 (30T / 23T)
4 1,076 (28T / 26T)       *1,107 (31T / 28T)
5

0,961 (25T / 26T)       *0,967 (29T / 30T)

6

0,897 (35T / 39T)       *0,886 (31T / 35T)

Головна передача

2,699 (37/39 x 19/17 x 28/11)
* 2,706 (39/41 x 19/17 x 28/11)

Привід Карданним валом

Рама

Тип Алюмінієва діагональна
Шасі
Розміри (ДхШхВ) 2285 мм x 915 мм x 1335 мм
Колісна база 1595 мм
Кут нахилу вилки 28°
Виліт 107 мм
Радіус розвороту 2,7 м
Кут повороту керма 40°
Висота по сідлу

850 мм

Дорожній просвіт 180 мм
Споряджена маса

214 кг (Розважування П: 102 кг; З: 112 кг)
* 218 кг (Розважування П:104 кг; З: 114 кг)

Максимальне навантаження

275 кг
* 285 кг

Підвіска

Тип Передня 41- міліметрова, повністю регульована картриджна телескопічна вилка
Задня Маятникова, з моноамортизатором, повністю регульована

Колеса

Тип Переднє

П’ятишпицевий алюмінієвий литий диск

Заднє

П’ятишпицевий алюмінієвий литий диск

Розмір диска Передній

19M/C x MT2,50

Задній

17M/C x MT4,00

Шини Передня

110/80-R19

Задня

150/70-R17

Тиск у шинах Спереду 250 кПа
Ззаду

290 кПа

Гальма

Тип Переднє Дводискове, 310 мм, із комбінованою ABS
Заднє Однодискове, 276 мм, із комбінованою ABS