Honda VT750 C2S Shadow Spirit

ЦІНА ВІД

Робочий об'єм, см³

745

Максимальна потужність, кВт

33,5

Об'єм бензобака, л.

14,6

ОПИС МОДЕЛІ


Кастомні круїзери в американському стилі завжди приваблювали європейських поціновувачів мотоциклів. Завдяки зручній низькій посадці й легкій керованості, а також бунтарському характеру й оригінальному стилю, ці мотоцикли дозволяють своїм власникам виділятися з натовпу. Для лінійки кастомних мотоциклів Honda характерні максимально низьке положення сидіння, потужний V-подібний 2-циліндровий двигун і бездоганний у роботі й невибагливий в обслуговуванні карданний вал. Круїзери Honda створені для приємних і розслаблених поїздок. Завдяки оригінальному стилю вони є об’єктом бажань мотоциклістів із абсолютно різними вимогами, починаючи від новачків і закінчуючи запеклими байкерами.

У 2007 році компанія Honda почала випускати популярну модель VT750DC Shadow Spirit. Створена на базі VT750 Shadow, нова модель запозичила у свого прототипу традиційний для круїзерів класичний дизайн. Крім цього, на Shadow Spirit цей дизайн був також суттєво дороблений, результатом чого став традиційніший стиль стріт-роду, строгіший і нижчий профіль із максимально низькою посадкою водія, яка дає йому можливість якнайповніше відчути величезну потужність двигуна. Нова система впорскування PGM-FI зробила мотоцикл динамічнішим, водночас знизивши витрату палива й токсичність вихлопних газів. А завдяки 17-дюймовому передньому колесу мотоцикл одержав прекрасний і ні з чим не порівнянний зовнішній вигляд.

У 2010 році компанія Honda з гордістю представила модель Black Spirit – оригінальну варіацію на тему Shadow Spirit із характерною обрізаною задньою частиною й духом мінімалізму. У єдино можливому однотонному розфарбуванні цей мотоцикл демонструє свій неординарний характер і вражаючі ходові якості, обіцяючи немало приємних емоцій своєму майбутньому власникові.

ХАРАКТЕРИСТИКИ

Двигун

Тип 4-тактний, 6-клапанний, із рідинним охолодженням SOHC V-подібний 52º
Робочий об’єм, см³ 745
Діаметр циліндра й хід поршня, мм 79 x 76
Ступінь стиску 9,6 : 1
Максимальна потужність, кВт 33,5 при 5500 об/хв (95/1/EC)
Максимальний крутний момент, Нм 65 при 3500 об/хв (95/1/EC)
Холостий хід, об/хв 1200
Об’єм заливаної оливи, л 3,2

Паливна система

Система живлення PGM-FI із електронним впорскуванням палива
Діаметр дросельної заслінки, мм 34
Повітряочисник Клейкий, картриджного типу, з сітчатим фільтром
Об’єм бензобака, л 14,6 (включно з 3,6-літровим резервом)

Електрична система

Запалювання Транзисторне електронне
Кут випередження запалювання 8° BTDC (холостий хід) ~ 50°ИЕВС (при 5500 об/хв)
Тип застосовуваних свічок DPR7EA-9 (NGK), X22EPR-9 (ND)
Стартер електричний
Акумулятор 12 В/12 Aгод
Потужність генератора змінного струму, Вт 399

Коробка передач

Тип 5-ступінчата
Зчеплення багатодискове, в оливній ванні
Привід зчеплення тросовий
Початкове передатне відношення 1,763 (67/38)

Передачі

1 2,400 (36/15)
2 1,550 (31/20)
3 1,174 (27/23)
4 0,960 (24/25)
5 0,852 (23/27)
Передатне відношення головної передачі 3,091 (34/11)
Головна передача Закритий карданний вал

Шасі

Розміри, мм 2440 x 835 x 1130
Колісна база, мм 1655
Кут поздовжнього нахилу телескопічної вилки 34° 30′
Ширина плями контакту покришки, мм 158
Радіус розвороту, м 3,4
Висота сидіння, мм 650
Дорожній просвіт, мм 133
Споряджена вага, кг 247,8
Максимальна вантажність, кг 186
Вага з навантаженням, кг 434

Підвіска

Спереду 41-міліметрова телескопічні вилка, хід 115 мм
Ззаду Подвійні амортизатори, 5-ступінчате регулювання попереднього навантеження пружини, хід 90 мм

Колеса

Спереду Шпиці з хромованої сталі
Ззаду Шпиці з хромованої сталі
Розмір обода:
спереду 21M/C x MT2,15
ззаду 15М/С x МТ3,50
Розмір шин:
спереду 90/90 21М/С (54S)
ззаду 160/80 15M/C (74S)
Тиск повітря в шинах, кПa:
спереду 200

Гальма

Спереду Гідравлічний, диск 296 x 6 мм з 2-поршневим суппортом, металізовані гальмівні колодки
Ззаду 180-міліметровий барабан