Давайте поговоримо про характеристики Honda CR-V 1.5 TURBO

16 Янв 2020

Давайте поговоримо про характеристики Honda CR-V 1.5 TURBO

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Honda CR-V 1.5 Turbo – п’ятимісний кросовер средньорозмірного класу (SUV). Автомобіль оснащено двигуном 1.5 VTEC Turbo (4-циліндровий, бензиновий, 16-клапанний з прямим впорскуванням). Максимальна потужність – 193 к.с./ 5600 об.хв., робочий об’єм – 1498 см3.  Прискорення від 0 до 100 км автомобіль набирає за 9,5 — 10,0 сек. Максимальна швидкість – 200 км/год.

CR-V оснащений двигуном 1.5 VTEC TURBO потужністю 193 к.с. З урахуванням крутильного моменту 243 Ньютоно-метра доступний на досить широкій полиці – 2 — 5 тисяч обертів. І це майже рекорд у класі за питомою літровою потужністю! Цей двигун забезпечує ідеальну збалансованість продуктивності та ефективності. З 1,5 літрів робочого об’єму Honda без напруги витягує 193 к.с. за допомогою турбонаддува і управління клапанами VTEC.

Агрегат жвавий, він розганяє автомобіль від 0 до 100 км за 9,5 — 10,0 сек., навіть швидше, ніж 2,4-літровий. Зменшення робочого об’єму принесло і невеликі дивіденди в економічності. Розхід палива становить у міському циклі – 8,6 л /100 км, у заміському – 6,2 л /100 км, у комбінованому циклі – 7,1 л /100 км.

Коробка передач, встановлена у новому CR-V –  автомат-варіатор (CVT). Поєднання двигуна 1.5 VTEC TURBO з передовою 7-ступеневою CVT обирайте повністю автоматичний режим чи перемикати передачі власноруч за допомогою підкермових пелюстків. Аби задовільнити свої спортивні амбіції передбачений Спорт-режим варіатора. В положенні «S» трансмісія постійно тримає знижене передавальне число. Мотор завжди виявляється в зоні 3-3,5 тис. оборотів або вище — там, де вже спрацьовує турбіна.

Варіатор CVT добре узгоджений з двигуном і має свої переваги перед АКПП, адже з варіатором тяга передається на колеса з меншою затримкою. Широкі можливості і простота управління тягою нового 1,5-літровго турбо-двигуна Honda CR-V 1.5 Turbo дозволяє жити в різних стихіях: можна плавно і тихо пересуватися по міських пробках, можна розганятися на моменті в діапазоні 2,5 — 4 тис., або постійно «крутити» мотор в зоні 3,5-6 тис. об / хв. для максимальної віддачі.

На передній осі розташувалися стійки McPherson. Ззаду ж – багатоважільна архітектура з масивними поздовжніми тягами. Саме в ній криється особливість. Виробник розніс пружини і амортизатори. Стійки тепер розташовуються ближче до коліс. В результаті, кросовер відмінно справляється з вибоїнами, нерівностями, і ямами майже будь-якого розміру.

Приємне і чутливе кермо CR-V забезпечує відмінний виворіт коліс. Навіть з гострим і легким рульовим управлінням зберігається монолітна курсова стійкість. Нова електрична система рульового управління призначена для більш швидкого реагування, ніж в CR-V попереднього покоління. У той час як змінне передавальне відношення полегшує маневрування у вузьких місцях, зворотний зв’язок в поворотах також покращився.

Honda також оновила свою повнопривідну трансмісію. Вона розподіляє крутний момент між осями на основі даних про швидкість і прискорення, положення дросельної заслінки і кута повороту рульового колеса. Ця система зчитує втрату зчеплення з дорогою передніх коліс і автоматично перемикає потужність на задні колеса, чим допомагає водієві контролювати ситуацію. Таким чином, задні колеса підключаються ще до пробуксовки передніх, в результаті — цей процес відбувається абсолютно непомітно. Повнопривідна система з інтелектуальним керуванням виручить як у місті, так і на бездоріжжі.

Оглядовість у новому Honda CR-V забезпечують дзеркала і камера заднього виду з широким кутом огляду і динамічними траєкторіями. У пригоді водію стане Honda Sensing – унікальний комплекс систем безпеки, що «вміє» підрулювати, утримувати автомобіль у віражі, розпізнавати дорожні знаки. Система робить подорож на CR-V безпечнішою і комфортнішою – попереджає про зближення з іншим транспортом та перешкодоми і має функцію екстренного гальмування.