Honda готує двигуни Twin-Spark для CRF250L та CRF250 Rally

10 Сен 2019

Honda готує двигуни Twin-Spark для CRF250L та CRF250 Rally

Надзвичайно важливою темою останніх років у мотовиробництві залишається скорочення викидів від двигунів внутрішнього згоряння. Норми Євро-5 з кожним роком стають все жорсткішими, змушуючи виробників відповідати новим стандартам. Це також заохочує шукати нові рішення та ідеї.

І якщо більшість компаній вирішують ці проблеми за допомогою електричних агрегатів, то у Honda — модернізують ДВЗ.

Honda демонструє двигун Twin-Spark для мотоциклів off-road

Honda працює над власною системою VVT, а недавно опублікований патент свідчить про те, що це не єдина міра скорочення викидів, яку розробляє компанія. Патент, що датується початком місяця, демонструє адаптовану технологію Twin-Spark для мотоциклів off-road, яка передбачає дві свічки запалювання на циліндр.

Концепція двигуна-блискавки не нова. Насправді двигуни з подвійним запалюванням раніше використовувалися в мотоциклах. Twin-Spark не тільки допомагає підвищити потужність, але і підвищує ефективність двигуна і знижує рівень викидів.

У той час як стандартні конструкції зазвичай розміщують дві свічки запалювання під кутом на краю верхньої частини циліндра, конструкція Honda розміщує одну з двох свічок в самій верхній частині циліндра. Поряд з новою системою запалювання, патент пропонує додати новий паливний насос і нову систему впорскування.

Honda готує двигуни Twin-Spark для CRF250L та CRF250 Rally

Передбачається, що цей двигун отримають дві моделі — CRF250L і CRF250 Rally. Це найменші спортивні байки Honda. Так як у компанії багато запланованих позашляховиків на 2020 рік, мотоцикли з двигунами Twin-Spark з’являться не раніше 2021-го.