Honda святкує 25 років Civic Type R

15 Вер 2022

Honda святкує 25 років Civic Type R

Культовий автомобіль Honda Civic цього року святкує два ювілеї: 50 років безперервного виробництва та 25 років високопродуктивного варіанту Type R, створеного для перегонів, який переписав звід правил щодо того, яким має бути гарячий хетчбек. Незважаючи на те, що вони народилися як більш доступний Type R, варіанти Civic максимально втілюють філософію Type R завдяки вишуканій техніці та привабливій динаміці. Протягом шести поколінь ця формула розвивалася, щоб надати покупцям найкращий хетчбек із переднім двигуном і переднім приводом. Той, який може комфортно впоратися з щоденними поїздками з понеділка по п’ятницю, перш ніж вирушити на трасу у вихідні.

EK9 (1997-2000): недорогий, доступний Type R для всіх

Табличку Type R можна простежити до Honda NSX Type R 1992 року, яка підняла планку продуктивності та динамічних можливостей, але була доступна лише в дуже обмеженій кількості. Застосування філософії Type R до Civic слідувало подібній інженерній етиці Integra та NSX, щоб запропонувати привабливу та корисну їзду. EK9 пропонувався лише на японському ринку та мав специфікацію високого класу; включаючи 1,6-літровий двигун DOHC VTEC з ручним керуванням, який виробляв вражаючу потужність 116 кінських сил на літр, легку зварену оболонку, яка сприяла загальній вазі автомобіля лише 1050 кг, у поєднанні зі спіральним диференціалом підвищеного тертя (LSD), і унікальні компоненти підвіски, щоб повністю змінити враження від водіння. Отримавши чудові відгуки, EK9 поклав початок пошуку ідеального переднього двигуна.

E P3 (2001 – 2005) Європейський погляд на Type R.

В результаті приголомшливого успіху автомобіля першого покоління по всій Європі було запропоновано друге покоління; частково завдяки тому, що зараз виробляється у Сполученому Королівстві. Новий автомобіль представив абсолютно новий, а тепер вже культовий 2,0-літровий двигун DOHC i-VTEC серії «K», який переосмислив можливості дволітрового двигуна без наддуву. Він також мав удосконалені гальма, точну шестиступінчасту коробку передач із близьким передаточним числом і корпус, який широко використовував високоміцну сталь, щоб збільшити статичну жорсткість на кручення на 80% порівняно з EK9. Спереду підвіска з важільною опорою та реактивною подвійною поперечною підвіскою ззаду в поєднанні з новим електричним підсилювачем рульового керування (EPS) і змінним передавальним числом (VGR) для високого комфорту при керуванні та зворотного зв’язку

FN2/ FD2 (2007-2011) Type R – два способи

Третє покоління Civic Type R було унікальним тим, що європейська та японська моделі кардинально відрізнялися. Європа отримала хетчбек на базі FN2, який зберіг перевірений 2,0-літровий двигун, але представив нове шасі, яке перемістило паливний бак під передні сидіння, щоб покращити внутрішній простір і гнучкість. Натомість японським клієнтам запропонували седан FD2, який запропонував ще більш сконцентрований досвід водіння завдяки додатковим елементам, таким як потужніший двигун K20A, спіральний LSD і потужні гальма Brembo. Збільшення ваги седана було компенсовано широким використанням конструкційних клеїв замість зварювання та алюмінію як у шасі, так і в панелях.

FK2 (2015-2017) Представляємо VTEC TurboA

Оскільки ринкові та регуляторні очікування змінилися, перехід до турбонаддуву був неминучим. Інженери Honda ретельно працювали над розробкою 2,0-літрового двигуна K20C1 з турбонаддувом, який забезпечував вибухову продуктивність завдяки потужності 310 к.с. Щоб краще контролювати це значне збільшення потужності, Honda представила свою подвійну осьову підвіску в поєднанні з диференціалом обмеженого тертя, щоб протистояти крутному моменту, який зустрічається в автомобілях з переднім приводом. Civic Type-R 2015 року розганявся від 0 до 100 км/год лише за 5,7 секунди та був оснащений передніми дисками великого діаметру (351 мм), які були частиною високоефективної гальмівної системи Brembo. FK2 виявився чудовою основою для змагального автомобіля, вигравши кілька титулів TCR Touring Car по всьому світу.

FK8 (2017-2022) Неперевершений спортивний хетчбек

З’явившись у 2017 році, FK8 став остаточною еволюцією Civic Type R. У результаті значної еволюції FK2 новий автомобіль отримав безліч нових механічних функцій, таких як адаптивні амортизатори та інші. зміни двигуна K20C1 для підвищення потужності до 320 к.с. Модель також додала притискну силу до рівняння для ще більш інтенсивної їзди; зовнішній аеродинамічний пакет працював в унісон з удосконаленою, майже плоскою нижньою підлогою, щоб активно сприяти негативній підйомній силі. Модель також дебютувала в Сполучених Штатах, де цей регіон став лідером світових продажів автомобіля.

FL5 (2022-) Ultimate Sports 2.0

Автомобіль абсолютно нового покоління, який буде запущено пізніше цього року, розвиває, вдосконалює та вдосконалює технології, розроблені кількома поколіннями. Незважаючи на те, що нові технології та вдосконалена аеродинаміка знову допомогли підняти планку вище, чіткий родовід можна простежити до покоління FD2 з поступовими змінами, що призвели до найшвидшого, найкориснішого та захоплюючого Civic Type R, який будь-коли створювався. Civic Type R 2022 року, який уже є рекордсменом на трасі Suzuka, є доречним способом відсвяткувати 30-річчя таблички Type R.