HONDA ВИПУСКАЄ НАСТУПНЕ ПОКОЛІННЯ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ HONDA SENSING ELITE З АВТОМАТИЗОВАНИМИ ФУНКЦІЯМИ КЕРУВАННЯ РІВНЯ 3

11 Мар 2021

HONDA ВИПУСКАЄ НАСТУПНЕ ПОКОЛІННЯ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ HONDA SENSING ELITE З АВТОМАТИЗОВАНИМИ ФУНКЦІЯМИ КЕРУВАННЯ РІВНЯ 3
  • Honda представляє нову систему безпеки Honda SENSING Elite
  • Honda SENSING Elite має функцію « Traffic Jam Pilot «, першу автоматизовану технологію рівня 3, яку визнає японська влада
  • Інші функції включають «Hands-off» і «Emergency Stop Assist»

Керуючись загальносвітовим гаслом безпеки «Безпека для всіх». Honda займає перше місце в дослідженнях і розробці технологій безпеки. Представлення Legend, оснащеного Honda SENSING Elite, є наступним кроком вперед у галузі передових технологій безпеки.

Honda SENSING Elite базується на функціональних можливостях Honda SENSING. Вона входить в стандартну комплектацію всієї європейської лінійки автомобілів Honda.

Однією з «елітних» представлених технологій є функція « Traffic Jam Pilot ». Передова технологія, що відповідає вимогам автоматизованого водіння 3 рівня (умовне автоматизоване водіння на обмеженій території).

Технологія Traffic Jam Pilot дозволяє автоматизованій системі водіння керувати транспортним засобом (ТЗ) за певних умов замість водія. Наприклад, коли транспортний засіб на перевантаженому швидкісному шосе .

Для управління ТЗ система визначає положення автомобіля та дорожні умови, використовуючи дані з тривимірних карт високої чіткості та глобальної навігаційної супутникової системи (GNSS * 3 ).

Визначає 360-градусне оточення транспортного засобу за допомогою декількох зовнішніх датчиків. У той же час система відстежує стан водія за допомогою камери спостереження, встановленої всередині автомобіля. Заснований на такому широкому діапазоні інформації, головний комп»ютер робить належні дії. Розпізнавання, прогнозування рішення та застосовує високорівневе управління прискоренням, гальмуванням та рульовим керуванням, щоб допомогти водієві досягти якісної та плавної їзди.

Поставивши найвищий пріоритет безпеці та надійності, розробка системи використовувала симуляції. Було змодельовано загалом приблизно 10 мільйонів можливих реальних ситуацій. А також проведено кілька демонстраційних випробувань під час керування випробувальними автомобілями на швидкісних магістралях загалом приблизно 1,3 мільйона кілометрів (800 000 миль). 

Слідкуйте за новинами і ми розповімо про цю систему ще більше))

А також приєднуйтесь до нас у facebook та instagram.