Honda CRF250 RALLY 

ЦІНА ВІД

184 000 грн.

Робочий об’єм

Робочий об’єм

Об’єм бензобака

Об’єм бензобака

Витрата палива

Витрата палива

ОПИС МОДЕЛІ


CRF250 RALLY готовий до пригод на вихідні, тривалих екскурсій та повсякденних поїздок завдяки підвісці з великим ходом, великим дисковим гальмам із ABS, чудовому захисту від негоди, натхненому корпусом CRF450 RALLY, та вражаючому запасу ходу. Його двигун демонструє поєднання переконливих характеристик досягнення максимального обертального моменту та солідної максимальної потужності.

Мотоцикл подвійного призначення із 250-кубовим двигуном придатний для використання на різних типах поверхонь: він із легкістю прослизне крізь штурханину міських вулиць завдяки малій вазі та компактності, поєднаним із надзвичайною маневреністю, тоді як його підвіска, дорожній просвіт та висота сидіння подарують задоволення та комфортний рух на бітумних доріжках та пересіченій місцевості. Він відкриває новий вимір двоколісних можливостей мотоциклістам будь-якого рівня підготовки.

Завдяки стилістичним рішенням, натхненим гоночною моделлю HRC CRF450 RALLY для ралі «Дакар», CRF250 RALLY справляє надзвичайне враження. Він не лише виглядає готовим до подолання пустелі, а ще й відкриває справжній смак пригод для водіїв, які віддають перевагу легким, простим у керуванні мотоциклам. Навколо світу чи навколо дому – CRF250 RALLY готовий до всього.

Широкий спектр модифікацій, втілених на базі CRF250L, роблять CRF250 RALLY унікальною ринковою пропозицією. Дизайн реального гоночного мотоцикла HRC CRF450 RALLY. В передній частині «плаваючий» екран та кожухи обтічника і радіатора забезпечують захист від вітру, тоді як решта частин мотоцикла повністю відповідають мінімалістичному стилю мотокросу. Асиметричні фари – світлодіодні, як і індикатори.

Завдяки великому баку палива вистачить для далеких поїздок, а запас палива та показання тахометра відображатимуться на новій цифровій панелі приладів. Підвіска з великим ходом та високий дорожній просвіт надають більше можливостей у тривалих поїздках по пересіченій місцевості, а великі плаваючі передні диски з системою ABS, яка може бути відключена для заднього гальма, забезпечують потужне гальмування. Двигун стандарту EURO4 забезпечує переконливі характеристики досягнення максимального обертального моменту, поєднані із солідною максимальною потужністю, завдяки внесенню ряду змін в конструкцію оригінального двигуна моделі CRF250L, серед яких модифікація системи програмованого впорскування палива (PGM-FI) та корпусу дросельної заслінки, нова з’єднувальна труба повітрозабірника та полегшена вихлопна система.

ХАРАКТЕРИСТИКИ

Двигун

Тип  Масляне охолодження, 4-тактний, DOHC
Робочий об’єм 250 см3
Діаметр циліндра й хід поршня 76 х 55,0 мм
Ступінь стиску 10,7:1
Максимальна потужність 18,2 кВт при 8500 об/хв
Максимальний крутний момент 22,6 Нм при 6750 об/хв
Об’єм заливаної оливи 1,8 л
Паливна система
Подача палива PGM-FI
Об’єм бензобака 10,1 л
Витрата палива 3 л /100 км

Електрична система

Стартер Електричний
Місткість акумуляторної батареї 12 В / 7 Агод

Трансмісія

Зчеплення Багатодискове, в масляній ванні
Коробка передач 6-ступінчаста
Головна передача Ланцюг

Шасі

Габаритні розміри (ДхШхВ) 2210 x 900 x 1425 мм
Колісна база 1455 мм
Кут нахилу кермової колонки 28,1°
Виліт переднього колеса 114 мм
Радіус повороту 2,3 м
Висота по сідлу 895 мм
Дорожній просвіт 270 мм
Споряджена маса 157 кг

Підвіска

Тип Передня  43 мм перевернута телескопічна
Задня  Pro link

Колеса

Размер диска Передній 21″
Задній 18″
Розмір шини Переднє 3.00-21 51P
Заднє 120/80-18M/C 62P

Гальма

Тип 2-канальні