449000грн

Тест-драйв

(поля, відмічені *, обов’язкові для заповнення)

  • КОЖЕН ДЕНЬ ПРИНОСИТЬ РАДІСТЬ

    Висока якість виготовлення, позачасовий стиль, комфорт і універсальність роблять цей мотоцикл ідеальним як для повсякденної їзди, так і для розваг у вихідні.

    Йому подобаються інноваційні рішення, такі як вбудовані відсіки для зберігання речей або характерний двоциліндровий двигун, який забезпечує високий крутний момент при напрочуд низькій витраті палива.

    Є багато причин закохатися в NC750X.

    Познайомся з NC750X в Honda центрі "Арія Моторс"

  • УНІКАЛЬНИЙ ТРАНСПОРТНИЙ ЗАСІБ У БУЛЬ-ЯКІЙ СИТУАЦІЇ

    Гостріший і компактніший корпус підкреслює індивідуальність нової Honda NC750X. Опущене сидіння та оновлене захисне скло ще більше покращили комфорт водіння.

    Збільшена потужність двигуна - із повним зменшенням ваги на 6 кг - забезпечує краще прискорення, а чотири режими їзди дозволяють налаштувати загальну поведінку машини відповідно до поточних дорожніх умов.

    Щоб підвищити безпеку під час різкого гальмування, сигнал аварійної зупинки (ESS) активує покажчики повороту.

  • ПІДКОРЮЙТЕ МІСТО І НЕ ТІЛЬКИ

    Модель NC750X створена для пересування по місту, а також для подорожей за його межі. Познайомтеся з мотоциклом, який справді може все.

    Характеристики

    • 14.1

      Л

      Об'єм паливного баку

    • 745

      см3

      Об'єм двигуна

    • 55

      К.С.

      Потужність

    Різниця в деталях

    • Більш виразний стиль і світлодіодне освітлення

      Агресивний передній обтічник захищає верхню частину кузова від вітру, а також змінене лобове скло. Перероблена світлодіодна фара має денні ходові вогні з унікальним візуальним підписом. Також задні ліхтарі та покажчики поворотів виготовлені за світлодіодною технологією.
    • Інтуїтивно зрозуміле керування, нижче сидіння та більше місця для багажу

      Панель приладів дуже інтуїтивно зрозуміла у використанні, а перемикач на лівій ручці використовується для зміни режимів їзди. Висота сидіння тепер становить 800 мм, що на 30 мм нижче, ніж раніше, а положення їзди дуже зручне: вертикальне, комфортне, з чудовим оглядом. Відділення для речей було збільшено на 1 літр до 23 літрів, що було досягнуто шляхом переробки його інтер’єру. Тепер в нього поміститься повнолицевий туристичний шолом.
    • Потужніший рядний 8-клапанний двигун SOHC з рідинним охолодженням і HSTC

      Удосконалення фаз газорозподілу, яке полягає в точнішій синхронізації між обома циліндрами, дозволило отримати додаткові 2 кВт максимальної потужності, яка тепер становить 43,1 кВт. Максимальна швидкість також була збільшена на 600 об / хв до 7000. Система контролю крутного моменту (HSTC) забезпечує точне 3-стороннє регулювання тяги задніх коліс
    • Електронна дросельна заслінка (TBW) з 4 режимами їзди

      Система TBW включає попередньо визначені режими їзди - STANDARD, SPORT і RAIN, які змінюють спосіб передачі потужності двигуна та ефект гальмування двигуном (а також рівень втручання системи HSTC), дозволяючи адаптувати ці параметри до поточних умов руху. У режимі КОРИСТУВАЧА користувач може керувати всіма цими параметрами саме так, як він хоче.
    • 6-ступінчаста механічна або автоматична трансмісія з подвійним зчепленням (DCT).

      Механічну коробку передач тепер контролює ковзаюча муфта (муфта з функцією контролю ковзання), яка стала на 20% легшою та дуже ефективно контролює поведінку заднього колеса під час різкого перемикання на нижчу передачу та різкого гальмування. Для версій з обома типами коробки передач (механічною та DCT) передаточні числа 1-3 були скорочені, а передачі 4-6 розширені для покращення прискорення в місті. Їзда по трасі дуже розслабляє - на швидкості 60 км/год двигуну потрібно лише 2500 об/хв. об/хв
    • Легший і ще легший у керуванні

      Завдяки повній оновленій конструкції алмазної трубчастої сталевої рами (і вдосконаленню багатьох інших деталей) ми зменшили вагу на 6 кг. У поєднанні з низьким центром ваги двигуна з передньою стріловидністю це ще більше покращує керованість нової Honda NC750X. І це стосується всього: від пересування вузькими міськими вулицями до зміни смуги руху на автомагістралях і до проїзду вузьких поворотів у сільській місцевості.
    • Чудова амортизуюча підвіска та потужне плавне гальмування

      41-мм передня вилка Showa Dual Valve (SDBV) з оптимізованою амортизацією стиснення та відскоку для поглинання великих і малих нерівностей. Задня підвіска Pro-link з одним амортизатором має можливість регулювання попереднього натягу пружини. Двопоршневий супорт і 320-міліметровий гофрований диск спереду, однопоршневий супорт у поєднанні з 240-міліметровим диском ззаду та двоконтурна ABS гарантують, що гальмування завжди буде максимально ефективним і контрольованим.

    Світлодіодні протитуманні фари

    Щоб мотоцикл виглядав більш авантюрний, спереду та з боків обтічники оточені захисноми кожухами. В якості опції доступні дві яскраво-білі світлодіодні протитуманні фари для покращення кругової видимості.

    Галерея

      Обери колір

      Мотоцикл Honda NC750 X: характеристики, огляд, ціна

      Компактніший корпус із чіткішими контурами підкреслює індивідуальність нового NC750X. Крім того, він став ще комфортнішим завдяки зменшеній висоті сидіння та захисному екрану оновленої конструкції. Тут передбачене додаткове місце для речей на місці паливного бака (більш ніж достатнє для повнорозмірного шолома) — це одна з особливостей, завдяки яким NC750X відрізняється від стандартного мотоцикла. Крім того всі світлові прилади тут світлодіодні й напрочуд яскраві.

      Оновлені налаштування фаз газорозподілу дали змогу збільшити пікову потужність на додаткові 2 кВт, і відтепер її значення сягає 43,1 кВт. Крім того, джерелом додаткової насолоди слугує збільшена на 600 об/хв частота обертів двигуна, а система регулювання крутного моменту Honda Selectable Torque Control забезпечує покращений контролю зчеплення заднього колеса з поверхнею з трьома рівнями втручання. Три попередньо налаштовані режими руху (STANDART, SPORT, RAIN) змінюють потужність двигуна та параметри гальмування двигуном (і рівень втручання системи HSTS) відповідно до умов руху. Крім того, режим індивідуальних налаштувань USER пропонує можливість цілковитої персоналізації. Для проковзуюче зчеплення, що вирізняється зменшеним на 20% зусиллям на важелі та контролює заднє колесо під час швидкого перемикання на нижчу передачу та різкого гальмування. Як у версії з механічною коробкою передач, так і у варіанті з трансмісією DCT передачі з 1-ї по 3-тю мають коротші передні числа, а 4-6 передачі використовують довші, що забезпечує швидше прискорення в умовах міста.

      Хонда НЦ750х — ключові особливості

      • пікова потужність 58 к. с.
      • три стандартні режими руху та режим індивідуальних налаштувань
      • 3-рівнева система регулювання крутного моменту HSTC
      • внутрішній відсік для речей об’ємом 23 л
      • рідкокристалічна панель приладів
      • двоканальна антиблокувальна гальмівна система ABS
      • сигнал екстреної зупинки

      Honda NC750X — кожен день сповнений розваг

      Завдяки внесенню значних змін у конструкцію ромбовидної рами зі сталевих труб та іншим покращенням, NC750X став на 6 кг легшим. У поєднанні з низьким центром ваги завдяки нахиленому вперед двигуну це дало змогу додатково покращити характеристики керованості мотоцикла. Передня вилка Showa Daua Bending Valve 41 мм забезпечує мяку амортизацію на малих і великих вибоїнах завдяки оптимізованим значенням зусилля ходу стиснення та відбою, а задній моноаморизатор Pro-Link, оснащений функцією регулювання попереднього навантаження пружини. Потужне і плавне гальмування забезпечують двопоршневий супорт і 320-міліметровий диск хвилястої форми спереду в поєднанні з однопоршневим супортом, 240-міліметровим диском ззаду і двоканальною авнтиблокувальною гальмівною системою(ABS).

      Купити Honda NC750x: продаж, фото, цена

      Дізнайтесь більше про новий Honda NC750X в офіційному дилерському центрі Honda «Арія Моторс». На вас чекає професійна консультація, великий вибір мотоциклів та екіпірування.

      м. Львів, вул. Городоцька, 306. Телефонуйте 📞 +38 (093) 754 2242 (Андрій)

       

      Прес-огляд

      Залишити відгук