Honda VT750 C2B Shadow Black Spirit

ЦІНА ВІД

Тимчасово немає в наявності

Тимчасово немає в наявності

ОПИС МОДЕЛІ


Ці «кастом-крузери» в американському стилі дуже до душі мотоциклістам всієї Європи. Крім низько посадженого сідла й легкого стилю водіння, вони мають зухвалий вигляд і стиль, який виділяє їх власників із юрби. Лінійка Custom від Honda пропонує наднизькі сидіння, сенсаційні двигуни V-twin і чисті рушійні вали, які не потребують ремонту. Крузери Honda створені для спокійного невимушеного водіння. При їхньому класичному стилі це неймовірно цінна річ, яка надихає абсолютно всіх мотоциклістів – від новачків до колишніх байкерів.

У 2007 Honda випустила популярний VT750DC Shadow Spirit. Заснований на VT750 Shadow, він сприйняв колишній дизайн, який дотримується класичної традиції крузера. Однак Shadow Spirit просунув концепт на крок уперед із іще традиційнішим стилем стріт-рейсера – сухорлявіший низький силует і позиція водія, зміщена до самого низу байка, щоб сповна відчути неприборкану потужність двигуна. Нова система упорскування палива PGM-FI підсилила хід, поліпшивши показники економії палива й викидів, а велике 17’’ переднє колесо зробило його абсолютно впізнаваним на вулицях.

У 2010 Honda з гордістю представляє Black Spirit – яскраву варіацію на тему Shadow Spirit у стилі справжнього «боббера» й у чіткому мінімалістичному дусі. В одному базововому колірному виконанні його зухвалий характер виходить на передній план, роблячи його величезну силу й простий догляд іще приємнішими.

У своєму дизайні Shadow 750 Black Spirit – це данина традиції. Його зрізане заднє крило, трикутний силует, затемнені деталі й гарчання мотора – знак поваги до спадщини, якій не один десяток років.

Для справжніх шанувальників мотоспорту важливий стиль, і жодна недбалість не вибачається. Shadow 750 Black Spirit – це  справжня данина традиції й культурі. Від підтятого хвоста до показного переднього колеса — кожен контур ретельно вивірений по стилю. Його добре виділені вилки й підняті рукоятки забезпечують візуальний центр, який потім переходить до довгого звуженого бака.

Панель приладів установлена поверх блискучого бака. Вона має великий, добре помітний циферблат спідометра, компактний набір сенсорів і світлових індикаторів, а також  досить помітну сріблясту кришку. Сидіння, найнижче в класі 750cc круїзерів, забезпечує глибоку посадку при русі, добрий захват рукояток і відкинуту назад позицію.

ХАРАКТЕРИСТИКИ

Двигун

Тип Рідк. охол. 4-тактний 6-клапанний SOHC 52° V-twin
Робочий об’єм 745 см3
Діаметр циліндра й хід поршня 79 x 76 мм
Ступінь стиску 9,6:1
Максимальна потужність 33,5 кВт / 5,500 об/хв (95/1/ЄС)
Максимальний крутний момент 55 Нм / 3,500 об/хв (95/1/ЄС)
Холостий хід 1 200 хв
Об’єм заливаної оливи 3,2 літра

Паливна система

Подача палива PGM-FI електронне упорскування палива з автоматичним підсмоктуванням
Діаметр дросельної заслінки 34 мм
Повітряний фільтр Клейкий картриджний сітчастий фільтр
Об’єм бензобака 14,6 л (включаючи резерв 3,5 л)
Витрата палива 22,7км/л (14,1м/л / 64,1 м-г) WMTC режим (World Motorcycle Test Cycle)

Електрична система

Запалювання Електронне, повністю транзисторне
Кут випередження запалювання 8° BTDC (холостий хід) ~ 50° BTDC (5,500 об/хв)
Свічки запалювання DPR7EA-9 (NGK); X22EPR-U9 (DENSO)
Стартер Електричний
Місткість акумуляторної батареї 12В/11,2Агод
Потужність генератора змінного струму 399Вт
Переднє освітлення 12В 55Вт х 1 (ближнє світло)  /  60Вт х 1 (дальнє світло)

Трансмісія

Зчеплення «Мокре» багатодискове зі спіральними пружинами
Привод зчеплення Механічний, тросовий
Коробка передач 5-ступінчаста
Початкове передатне відношення 1,763 (67/38)
Передатні відношення 1 2,400 (36/15)
2 1,550 (31/20)
3 1,174 (27/23)
4 0,960 (24/25)
5 0,852 (23/27)
Передатне відношення головної передачі 3,091 (34/11)
Головна передача Закритий вал

Шасі

Габаритні розміри (ДхШхВ) 2 395 x 835 x 1 089 мм
Колісна база 1 639 мм
Кут нахилу кермової колонки 34′
Виліт переднього колеса 161 мм
Радіус повороту 3,4 м
Висота по сідлу 652 мм
Дорожній просвіт 130 мм
Споряджена маса 251 кг (на переднє колесо: 116 кг; на заднє колесо: 135 кг)
Максимальна вантажопідйомність 191 кг
Повна маса 442 кг

Колеса

Тип Переднє Сталеве, чорного кольору, із дротовими шпицями
Заднє Чорного кольору, із дротовими шпицями
Розмір обода Переднє 17M/C x МТ 3,00
Заднє 15M/C x МТ 3,50
Розмір шини Переднє 90/90-17M/C 54S
Заднє 160/80 15M/C  74S
Тиск у шинах Переднє 200 кПА
Заднє 200 кПа (з пасажиром: 250 кПА)

Підвіска

Тип Передня Телескопічна вилка діаметром 41 мм, хід вилки 117 мм
Задня Подвійні амортизатори з 5- ступінчастим регулюванням попереднього навантаження пружини, хід амортизатора 90 мм