Офіційно нова Honda CR-V 2023: виточений дизайн, обладнання преміум-класу, збільшені розміри та абсолютно новий гібрид

25 Авг 2022

Офіційно нова Honda CR-V 2023: виточений дизайн, обладнання преміум-класу, збільшені розміри та абсолютно новий гібрид

Новий CR-V нарешті офіційно представлений у всій своїй красі. Новинка більша, має більш преміальний вигляд і має трохи гостріші лінії.

Новий CR-V досяг повноліття. Флагман позашляховиків японського автовиробника відповідає останнім тенденціям моди, що знайшло відображення в шостому поколінні Honda CR-V рядом досягнень – як дизайну, так і технологій.

Дизайн Honda CR-V 2023

Загалом Honda CR-V справляє враження більшої машини – адже відбулися не лише косметичні, а й пропорційні зміни. Крім того, CR-V отримав чіткіші загальні лінії та форму маски, з боків зникли «переплетення» поверхонь, які оптично зменшили масу.

Новий CR-V став майже на 7 см довшим за попередника, також на 4 см збільшилася колісна база, що особливо позитивно позначиться на просторі салону.

Ідея полягає в тому, що люди з Honda лише змінили дизайн ліхтарів, передніх масок і відшліфували краї, але дизайнери також втрутилися в архітектуру автомобіля — наприклад, передні стійки тепер переміщені на цілих 12 см далі назад, що надає автомобілю довший капот і більш благородну постать. А стійки розташовані на 3,5 см нижче, допомагаючи підкреслити масу передньої частини кузова, надаючи автомобілю відчуття більшого автомобіля.

Однак чисто з точки зору дизайну це більше еволюція, ніж революція. Передня решітка практично повністю нова з нижчими та ширшими фарами та більш кутастою та більшою передньою решіткою радіатора.

Збоку ми бачимо яскраво виражену бічну лінію під нижньою кромкою вікон, уважний читач (або фанат Honda) міг помітити, що зовнішні дзеркала перемістилися зі стійок на двері, а «зливання обличчя» на дверні панелі також зникли. Ззаду ми бачимо більш виражений дифузор заднього бампера та гостріший дизайн задніх ліхтарів.

Обладнання

Новий CR-V пропонує чотири рівні обладнання, між якими два двигуни розподілені порівну. З точки зору зовнішнього вигляду, вони відрізнятимуться головним чином фарбою зовнішнього декору, формою бамперів або їхніх вентиляційних отворів і, що не менш важливо, дизайном (або розміром) легкосплавних дисків.

Якщо не мати маленької «локалізації» назв обладнання, то їх позначення будуть такими – EX, EX-L, Sport і Sport Touring. Перші два названих етапи матимуть переважно хромовані прикраси кузова, за винятком пофарбованої в чорний колір решітки радіатора. Комплектації EX і EX-L будуть оснащені 18-дюймовими легкосплавними дисками з десятьма спицями.

Версії Sport і Sport Touring пропонуватимуть дещо агресивніші передній і задній бампери та матимуть загальний більш виразний вигляд завдяки більшим вентиляційним отворам переднього бампера або ромбовим вихлопним трубам. Версія Sport буде їздити на спеціальних 18-дюймових дисках Berlina Black з десятьма спицями, тоді як Sport Touring буде пропонувати навіть 19-дюймові колеса з п’ятьма спицями.

Інтер’єр Honda CR-V 2023

Інтер’єр позбавлений зайвих речей, але, як не дивно, не справляє враження суворості. Заслуговує похвали вдало влаштована цифрова «каплиця» приладів або старі добрі аналогові елементи управління кондиціонером або аудіосистемою.

Інтер’єр ми побачили зовсім недавно , тому вже знаємо, що салон нового CR-V багато в чому базується на Civic 11-го покоління. І це, безсумнівно, добре, тому що це означає кабіну без надмірностей і наворотів, але в той же час вона не виглядає аскетичною, що є великою заслугою Токіо.

Домінантою тут, ймовірно, стане 9-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи, під яким розташовані вентиляційні отвори з стільниковим дизайном, під якими широко розповсюджується декор, в даному випадку глянцевий, «рояльний» чорний. Трьохспицеве ​​кермо має спортивний відтінок і прикрашене контрастною строчкою, яка також відображається на сидіннях. Крізь нього просвічує 7-дюймова цифрова панель приладів.

Техніка та двигуни

На практиці гібридна система працює так – на малій швидкості (міський рух) автомобіль живиться електрикою, на більшій (за містом) двигун внутрішнього згоряння заряджає батарею електродвигуна, а на трасі автомобіль приводиться в рух виключно двигуном внутрішнього згоряння

З точки зору конструкції, безсумнівно, приємно відзначити, що новий CR-V має значно більш жорсткий кузов – жорсткість на кручення на 15% вища, що позитивно впливає на ходові якості або, якщо говорити про пасивну безпеку. Передня підвіска MacPherson була модифікована для кращого відчуття кермування, як і система змінного рульового керування.

Пропонуються два двигуни – комплектації EX і EX-L оснащені 1,5-літровим двигуном з турбонаддувом і потужністю 190 кінських сил, який ми вже знаємо по новому Civic. 190 кінських сил може здатися не запаморочливим значенням для великого автомобіля, але тут застосований крутний момент у 243 Нм, який доступний від 1700 до 5000 обертів на хвилину, тобто практично у всьому спектрі.

Комплектація Sport і Sport Touring може похвалитися 2,0-літровим двигуном з турбонаддувом із так званим циклом Аткінсона, завдяки чому він може регулювати хід поршнів залежно від навантаження та обертів двигуна. Його потужність становить 204 к.с., він оснащений двома електродвигунами, таким чином, крутний момент 335 Нм доступний з нульових обертів. Усі двигуни перемикаються за допомогою трансмісії CVT.

Технологія і ціна Хонда СРВ 2023

Вже в базовій комплектації є цілий ряд зручностей, а саме система Honda Sensing, яка має фронтальну камеру з оглядем 90 градусів і радаром, що охоплює навіть 120 градусів простору та дії перед автомобілем

Крім функції Honda Sensing, ви також отримуєте асистента для руху в черзі, систему екстреного гальмування на низьких швидкостях, розпізнавання дорожніх знаків, адаптивний круїз-контроль, асистент утримання в смузі руху або асистент у сліпих зонах. Щодо ціни то Honda досі не розкрила нам це ще. Принаймні ми знаємо, що виробництво розпочнеться вже цього літа.