Що таке рекуперативне гальмування і як воно працює?
30 Дек 2022

Рекуперативне гальмування – це простий і ефективний процес, який використовують гібридні автомобілі для підзарядки акумулятора. Дізнайтеся, що це таке, як це працює та що це означає для гібридних автомобілів.
Визначення рекуперативного гальмування
Регенеративне гальмування – це процес, у якому відпрацьована енергія, що вивільняється під час гальмування, переробляється та використовується для підзарядки літієвої батареї гібридного автомобіля, що самозаряджається.
Кінетична енергія, яка зазвичай втрачається під час гальмування, перетворюється на електричну енергію, яка потім повертається в акумулятор для подальшого використання.
Чому витрачається енергія під час звичайного гальмування?
Гальмування працює на основі тертя. Коли ви натискаєте на педаль гальма, щоб уповільнити швидкість, гальмівні супорти стискають гальмівні диски, створюючи тертя, яке сповільнює рух коліс. Цей процес також створює кінетичну енергію. Ця енергія перетворюється в теплову. Тому в автоспорті іноді можна побачити розжарені до червоного гальма гоночних машин.
Тепло, що виділяється під час нормального гальмування, є невикористаною енергією. Ось чому з’являється рекуперативне гальмування.
Процес рекуперативного гальмування: крок за кроком
Рекуперативне гальмування активується натисканням водієм педалі гальма:
- Електродвигун у гібридному або електромобілі може працювати в обох напрямках – як споживач і як генератор.
- Як споживач він приводить в рух колеса, а як генератор заряджає акумулятор.
- Коли ви натискаєте на педаль газу, двигун живиться від батареї та рухає автомобіль.
- Після натискання педалі гальма електродвигун перемикається в генераторний режим.
- Коли двигун працює як генератор, електрична енергія генерується під час його обертання та повертається до акумулятора.

Рекуперативне гальмування найкраще працює в ситуаціях, коли педаль гальма злегка натиснута.
Гібриди з самозарядкою не потребують зовнішньої зарядки. Це може бути полегшенням для водіїв, які можуть турбуватися про пошук зарядної станції, перш ніж розрядиться акумулятор.
Система рекуперативного гальмування безкоштовно заряджає батарею гібрида, і щоразу, коли ви їдете, використовуючи електроенергію від батареї, ви покращуєте економію палива гібрида.
Які автомобілі використовують рекуперативне гальмування?
Рекуперативне гальмування є частиною електромобілів і гібридних автомобілів із самозарядкою. Він використовується для підзарядки, а не для повного заряджання акумулятора в електричній трансмісії цих транспортних засобів. Ми використовуємо цю технологію в кількох наших моделях:
HONDA E

Ця відзначена нагородами модель Honda e є першим електромобілем Honda, розробленим і проданим у Європі.
Ностальгічний дизайн доповнюється найсучаснішими технологіями допомоги водієві, витонченим і елегантним інтер’єром і приголомшливою електричною потужністю. Швидкий і маневрений у місті, а найголовніше – без викидів вихлопних газів.
HONDA CR-V

Повністю гібридний автомобіль на сучасному шасі позашляховика, доступний з приводом на два або чотири колеса. Його передова трансмісія e:HEV забезпечує низькі викиди, чудову економію палива та неперевершену продуктивність.
Honda CR-V є одним із найбільш продаваних автомобілів у світі, а його останнє покоління просторе, плавне та потужне.
HONDA HR-V

Абсолютно новий Honda HR-V — це компактний і спортивний позашляховик преміум-класу, який використовує передову гібридну силову установку e:HEV.
Це означає низькі викиди, високу економічність і, на відміну від м’якого гібрида, реальну електричну автономність. Він має привабливу трансмісію, яку може забезпечити лише Honda, а завдяки складним чарівним сидінням це найбільш зручний і універсальний позашляховик у своєму класі.
HONDA Jazz

Новий Honda Jazz — це повноцінний гібрид у двох різних стилях: елегантний і витончений хетчбек Jazz і спортивна модель Jazz Crosstar для активного способу життя.
Завдяки технології Honda e:HEV ця лінійка пропонує вражаючу економію палива, низькі викиди та сенсаційну електрифіковану їзду.