Стратегія розвитку Honda: модельний ряд, новинки і технології

10 Сен 2019

Стратегія розвитку Honda: модельний ряд, новинки і технології

Генеральний директор Honda Motor Такахіро Хатіго озвучив стратегію розвитку компанії на найближчі роки. Він заявив, що основним завданням компанії стане скорочення третьої частини модельного ряду до 2025 року.  

Прес-конференція відбулася у штаб-квартирі Honda в Токіо. За словами Такахіро Хатіго, 60% всіх світових продажів компанії формують п’ять моделей: Civic, Accord, CR-V, Fit / Jazz і Vezel / HR-V.  Є в портфелі марки і кілька «регіональних» моделей, що впливають на розвиток конкретних ринків. У Китаї це бюджетні седани Crider, в Японії — кей-кари N-серії, в Північній Америці а також у нашому регіоні — Pilot.  Ці моделі залишаться в продажу. Для визначення інших затребуваних автомобілів компанія планує розділити світовий ринок на шість секторів зі схожими перевагами. Незатребувана частина модельної лінійки буде скорочена.

Решта дві третини моделей будуть поступово переведені на модульну технологію Honda Architecture, яка передбачає уніфікацію вузлів і рішень, що дозволить до 2025 року скоротити час розробки нових автомобілів на 30% і на 10% знизити виробничі витрати.  Перша «глобальна модель», створена в рамках Honda Architecture з’явиться в 2020 році.

Одним з етапів уніфікації стане впровадження гібридної силової установки Small i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive).  Першою її отримає Honda Fit / Jazz наступного покоління. Дебют моделі відбудеться восени на цьогорічному автосалоні в Токіо.  Надалі таку систему отримають всі майбутні моделі Honda.

 

До 2030 року дві третини світових продажів компанії складуть електрифіковані моделі, в основному — гібриди.  У планах також випуск електричного сіті-кара Honda e з запасом ходу більше 200 км, предсерійну версію якого компанія показала на березневому автосалоні в Женеві.

Також компанія планує розширити співпрацю з іншими виробниками.  Зокрема, розробляти нові електрокари та акумулятори спільно з General Motors.  Для успішної реалізації стратегії в квітні була оновлена ​​операційна структура компанії, що дозволить полегшити міжрегіональну координацію і співробітництво, а також підвищити швидкість проведення ділових операцій, прийняття і виконання рішень.