Як створюють дизайн автомобілів Honda?
10 Сен 2019

Перед тим як конвеєр налаштовується на виробництво нового автомобіля, група дизайнерів та інженерів займається проектуванням його складових частин.
Як правило, дизайнери пропонують свої проекти окремо, після чого обирається найкращий дизайн із запропонованих. Нерідко проекти об’єднуються в один – сукупність найкращих дизайнерських рішень. Так з’являється нова модель Honda. Розглянемо детальніше всі стадії дизайну.
1. Маркетингові дослідження / планування концепції
Створення автомобіля починається з вивчення ринку. Дизайнери виходять на польові дослідження, щоб спостерігати за реальним станом цільового ринку. Вони зустрічаються з потенційними клієнтами і планують концепцію для того, щоб в кінцевому результаті запропонувати продукт, що принесе задоволення багатьом людям. Безумовно, дизайнери можуть використовувати напрацювання компанії, що вже були розроблені для попередніх моделей. У деяких випадках це навіть необхідно, наприклад, щоб надати новій моделі рис, що притаманні загальному стилю автомобілів Honda.
2. Дизайн автомобіля / макетування
На цьому етапі розробки йдеться не тільки про зовнішній вигляд авто. Дизайнери обговорюють, розробляють і тестують внутрішній простір, його комфорт для водія і пасажирів. У процесі використовують реальні моделі для того, щоб створити зручний і функціональний інтер’єр, а потім об’єднати цей простір з дизайном екстер’єру.
3. Ескіз
Дизайнери завжди проводять обговорення кілька разів, щоб розробити ескізи ідей, які втілюють їхню концепцію, одночасно кидаючи виклик проблемі визначення форми і створення унікальної структури одночасно.
4. Візуалізація
Ґрунтуючись на ескізах, дизайнери звужують можливі напрямки і малюють візуалізацію, яка служить фундаментом для остаточного вигляду майбутнього автомобіля.
5. Моделювання з глини
На основі ескізу та візуалізації створюється модель зі спеціальної глини. Завдяки різним верифікаціям і аеродинамічним випробуванням, дизайн моделей Honda вдосконалюють, надаючи більш привабливу і функціональну форму в процесі тестувань.
6. Цифрове моделювання
3D-моделювання з використанням цифрових технологій також відіграє важливу роль, дозволяючи віртуально протестувати авто в різних віддалених регіонах і місцях. Такі моделі використовується в якості дуже ефективного презентаційного інструменту на ранніх стадіях розробки. Залежно від проекту, 3D-цифрові моделі готуються безпосередньо з ескізів. Завдяки цифровому моделюванню також створюються відео, в яких конструюються внутрішнє оформлення та панелі приладів.
7. Дизайн користувацького інтерфейсу
Інтерфейс, який виступає як контактна точка між водієм і автомобілем, важливий не тільки як технологічна функція, але і як частина атмосфери автомобіля з точки зору його змісту, візуальних і розважальних функцій. Це область, у якій дизайнери щодня повторюють спроби та помилки, щоб створити зручний та емоцій автомобіль.
8. Колір / Матеріали / Оздоблення
Дизайнери розробляють кольори кузова, текстиль та фактуру кожної частини відповідно до «особистості» автомобіля, вибору клієнтів та характеристик ринку, щоб підкреслити характер та виділити автомобіль серед інших.
9. Інженерна доцільність
Техніко-економічне обґрунтування — це процес, в якому перевіряється, чи можливо буде виготовити таку машину в реальності. Дизайнери та розробники формують команду для визначення специфікацій кінцевого продукту.
10. Розробка «Class-A Data» дизайнерської форми
Після ознайомлення з дизайном автомобіля та технічною доцільністю всі отримані дані переводять в 3D для повторної перевірки та вдосконалення зовнішнього вигляду. Нарешті, використовуючи «дані класу А», створюються базові креслення для вирізання прес-форм виробу.
11. Створення макету реальної величини
Використовуючи макетну модель, що нагадує фактичний продукт, розробники Honda тестують матеріали та системи, які не можна перевірити за допомогою віртуальних візуалізації та глини. Після подальшого уточнення загального дизайну визначаються остаточні технічні характеристики.
12. Презентація автомобіля
Компанія Honda проводить різні заходи при запуску нових моделей. Через ці події дизайнерська привабливість продукту та концепції ефективно передаються світу та громадськості. Таким чином відбувається інформування покупців, про те, що у продажі з’явилася нова модель. Команда розробників співпрацює з відділом зв’язків з громадськістю, визначаючи конструктивні особливості, збираючи та готуючи матеріали для преси, та пишучи сценарії для просування нового продукту. Спочатку команда проводить презентації перед представниками ЗМІ та відповідає на індивідуальні запити преси щодо продукту, потім авто демонструють громадськості. На презентації світові представляють не тільки новинку, але і кожного учасника команди розробників.